Scurt istoric

PROSIM CONSULT a fost înființată în anul 2002, ca urmare a creșterii interesului pentru implementarea sistemelor de management în rândul societăților comerciale și al instituțiilor de stat, cu scopul de a crește eficiența, productivitatea și competivitatea lor. 

Suntem o companie cu o echipă bine pregătită, dinamică și proactivă, cu vastă experiență în domeniu, ce a acumulat de-a lungul anilor de activitate aptitudini noi și competențe necesare desfășurării activității.

Principala activitate derulată constă în furnizarea de asistență companiilor în implementarea:

1. sistemelor de management  (ISO 9001,  ISO 14001,  OHSAS 18001,  ISO 22000,  ISO 17025,  ISO 15189, ISO 27001,  SA 8000);

2. sistemelor calității în vederea certificării de produs și aplicarea marcajului CE;

3. sistemului de control managerial conform OMFP 946.


De ce PROSIM CONSULT ?

1. Beneficiem de cei mai buni specialisti in domeniu, cu ani de experienta si cu deschidere spre instruirea permanenta;

2. Beneficiem de raspandire in teritoriu care permite mobilitate si realizare in timp optim a lucrarilor de consultanta;

3. Unicitatea serviciilor oferite de noi consta in flexibilitatea de care dispunem;

4. Dispunem de personal calificat, cu ani de experienta si cu deschidere spre instruirea permanenta;

5. Mentinem permanent contactul cu clientii nostri.