Scurt istoric
PROSIM CONSULT a fost înființată în anul 2002, ca urmare a creșterii interesului pentru implementarea sistemelor de management în rândul societăților comerciale și al instituțiilor de stat, cu scopul de a crește eficiența, productivitatea și competivitatea lor.
Suntem o companie cu o echipă bine pregătită, dinamică și proactivă, cu vastă experiență în domeniu, ce a acumulat de-a lungul anilor de activitate aptitudini noi și competențe necesare desfășurării activității.
Principala activitate derulată constă în furnizarea de asistență companiilor în implementarea:
1. sistemelor de management (ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 22000, ISO 17025, ISO 15189, ISO 27001, SA 8000);
2. sistemelor calității în vederea certificării de produs și aplicarea marcajului CE;
3. sistemului de control managerial conform OMFP 946.
De ce PROSIM CONSULT ?
1. Beneficiem de cei mai buni specialisti in domeniu, cu ani de experienta si cu deschidere spre instruirea permanenta;
2. Beneficiem de raspandire in teritoriu care permite mobilitate si realizare in timp optim a lucrarilor de consultanta;
3. Unicitatea serviciilor oferite de noi consta in flexibilitatea de care dispunem;
4. Dispunem de personal calificat, cu ani de experienta si cu deschidere spre instruirea permanenta;
5. Mentinem permanent contactul cu clientii nostri.